Przedsiębiorstwo

FIRMA CST

Zatrudniając ponad 25 000 pracowników, Cheng Shin Tire & Rubber jest jednym z największych producentów opon rowerowych i motocyklowych na całym świecie. Oferta obejmuje również wiele innych produktów, w tym opony do samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, pojazdów 4x4 SUV i ATV/Quad. Ale także do maszyn rolniczych, wózków widłowych i narzędzi ogrodowych oraz różnych opon małych i rehabilitacyjnych oraz odpowiednich dętek. Opony marek CST i Maxxis są dystrybuowane na całym świecie w ponad 140 różnych krajach.

Dzięki zakładom produkcyjnym w Xiamen w Chinach firma CST dysponuje najnowocześniejszym sprzętem produkcyjnym i innowacyjnymi technologiami, które pozwalają skoncentrować się na jakości, transporcie i satysfakcji klientów. CST spełnia wymagania najbardziej rygorystycznych norm międzynarodowych. Pierwszorzędny proces produkcyjny sprawia, że jakość, integralność i obsługa to coś więcej niż słowa: Stanowią one podstawę CST – od kierownictwa najwyższego szczebla aż po hale zakładowe i poza nie.

W krajach Europy niemieckojęzycznej dystrybucją CST zajmuje się Maxxis International GmbH. Z tego powodu północnoniemiecka lokalizacja w Dägeling od 20 lat stanowi centrum logistyki w Europie Środkowej. Firma została założona i zbudowana przez Horsta Heinsmanna, wyrastając na przestrzeni lat na wiodącego importera opon. Dziś firmą zarządza drugie pokolenie, a wielu pozyskanych na początku klientów stało się wieloletnimi partnerami. Wynika to zarówno z oferty, jak i rozwijanych przez wiele lat kompetencji centrali dla krajów niemieckojęzycznych w Dägeling.

Duża część szerokiej gamy produktów jest od ręki dostępna z magazynu o powierzchni 15 000 m². Zamówienia zazwyczaj docierają do klientów w ciągu 24/48 godzin. Zapewnia to 40 zmotywowanych pracowników biura i magazynu, którzy przetwarzają każde zamówienie – od przyjęcia aż po realizację w celu zapewnienia terminowej dostawy do klienta.

Szczególnie ważne w tym względzie jest osobisty kontakt i szczegółowe doradztwo dla każdego indywidualnego klienta. Oprócz niezbędnych kompetencji i uprzejmości obejmuje to również specjalne rozwiązania dotyczących wszystkich wymagań „okołokołowych”.